سفارش تبلیغ
صبا ویژن


دلنوشته

‎نشسته بودم رو نیمکت پارک و پاکت سیگارم رو در میآوردم 

‎که شروع کنم به کشیدن....

‎یه نخ از اون پاکت لعنتی رو دراوردم

‎ گذاشتم رو لبم...

‎یه پیر مردی اومد کنارم نشست...

‎همین که اومدم سیگار رو روشن کنم،سیگار رو از رو لبم برداشت و انداخت زمین...

‎یه آه بلند کشید و سری تکون داد...

‎گفت:حیف جوونیت نیست داری سیگار میکشی؟؟

گفت داری جوونیتو دود میکنی؟

‎باز منه پیر مرد رو بگی، دیگه هیچ امیدی به زندگی ندارم...

‎باز منه پیرمرد رو بگی، دنیا تا میتونسته به من زده

‎تو دیگه چرا جوون؟؟

‎تو که اول جوونیته...

‎تو دیگه چرا رفتی سمت اون سیگار لعنتی؟؟؟

‎گفتم: حاجی یه ده دقیقه صبر کن،میرسن

‎گفت:کی ؟؟؟ به تک درخت پارک اشاره کردم گفتم:اونجا رو میبینی،زیر اون درخت

‎یه روز پاتوق همیشگی مون بود

‎میاد با عشقش هر روز اونجا میشینه...

‎ده دقیقه گذشت...

‎طبق معمول اومدن زیر اون درخت نشستن...

‎گفتم: حاجی نگاه کن!!!! الان سبزه ها رو میکنه و میریزه سر عشقش و دلبری و کلی شیطنت میکنه...

‎همین کار رو کرد....

‎بغض کردم ....

‎گفتم حاجی نگاه کن الان سرش رو میزاره رو سینه عشقش،ولی صورتش رو به صورت عشقش نمیزنه،آخه پوستش حساسه زود زخم میشه...

‎همین کار رو کرد...

‎دیدم پیر مرد بغض کرد...

‎لبم رو گاز گرفتم...

‎چشام پر اشک شد

‎گفتم حاجی نگاه کن ...

‎الان در گوشش میگه:عشقم !!!!نفسم!!!زندگی من....هیچوقت تنهات نمیزارما، نباشی بدون تو میمیرما...

‎همین کار رو کرد....

‎پیر مرد شروع کرد به گریه کردن...

‎گفتم حاجی...

‎حاجی اشکاتو پاک کن یه چی دیگه بگم

‎گفت: جونم جوون

‎گفتم حاجی الان برمیگرده من رو میبینه

‎اشک تو چشام رو میبینه

‎میگه اه اه سرش رو برمیگردونه...

‎سرش رو برگردوند

‎یه جوری گه انگار حالش از من بهم بخوره سرش رو تکون داد و گفت اه...

‎پیر مرد دستش رو گذاشت رو صورتش و فقط گریه میکرد....

‎یه دفعه خم شد سیگار رو از رو زمین برداشت

‎گفت: بیا جوون

‎بیا سیگارت رو بکش

‎بیا بگیر غصه های دلت رو دود کن‌‌‌...

‎سیگار رو روشن کردم 

‎گفتم: حاجی.... تازه قسمت قشنگ ماجرا مونده

‎حاجی الان جلو چشمای من میبوستش

‎بوسیدش...‎

‎یه کــام سنگین از سیگار گرفتم و گفتم

‎آخ حااااجی دلـم...

‎آخ حااااااجی دلـم........

‎???


نوشته شده در یکشنبه 97/4/31ساعت 11:19 عصر توسط shaghayeghgh نظرات ( ) |
قالب ساز وبلاگ پیچک دات نت